Regnbågsknytt – I väntan på ett bebisfrö


En vecka gammal
januari 21, 2011, 9:34 f m
Filed under: regnbågsfamilj

Tack för alla era gratulationer, lyckönskningar och kommentarer! Det är underbart härligt att så många har följt vår resa, hållit tummarna, tröstat, uppmuntrat och givit oss hopp under bebisresans gång. Vi kunde aldrig ana att så många skulle hitta in till vår blogg!

Idag blir lillhjärtat en vecka gammal och alla känslor är så starka.. Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att man kunde känna såhär för en person som
man känt i knappt en vecka. Vi kan sitta och titta på henne i timmar och prata om vår resa tillsammans och hur hon hamnade hos oss. Det är en otroligt häftig tanke att hormonsprutor, äggledarspolning och ett värmeskåp på Umeå universitetssjukhus kan ligga bakom våran lillknopp som vi väntat på så länge!


3 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Vilken liten livsnjutare och vilka bra mammor hon alltid kommer att ha! Lycka till med allt 🙂

Kommentar av Jennie

Stort att inse att man äntligen ahr ett litet älskat barn hos sej!
Våran lilla knodd blir idag en vecka och vi är i ett lcykorus över hur underbart allt detta är!
Sååååå glada att vi alla regnbågsfamiljer har varandra!
Ses snart hoppas vi på, måste komma och hälsa på er i huset med!
KRAM från oss!
T&M

Kommentar av Therese

Hej!

Jag har länkat till er i min blogg eftersom jag tycker ni har en så fin sida! Ni får gärna göra detsamma till mig.

Kram på er och er söta tjej

Kommentar av Min Regnbågsfamilj




Lämna en kommentar